٠ محصول در سبد خرید شما ثبت شده ٠تومان

ایده کیک روز معلم

کیک روز معلم و تزیین اش همراه با نوشتن یه جمله محبت آمیز بر روی اون، میتونه بهانه ی قشنگی باشه برای قدردانی از زحمات معلم شما.این مقاله به منظور آشنایی شما با ایده های جذاب و خلاقانه از جدیدترین مدل های کیک روز معلم ارائه شده پس با ما همراه باشین . تزیین کیک برای اولین بار در کشور فرانسه و در اواسط قرن نوزدهم و همزمان با رواج دسر به عنوان یک پس غذا توسعه یافت.

موارد زیادی برای تزیین کیک وجود دارد، تزیین با گاناش، تزیین با خامه و تزئین با فوندانت که خودش انقلابی در صنعت کیک بوجود آورد.یکی از ساده‌ترین روش‌های تزیین کیک روز معلم، تزئین کیک با فوندانته.در این روش ، کیک ابتدا با خمیر فوندانت پوشیده میشه و برای روی کیک با استفاده از خمیر ورنگ و بهره گیری از انواع ابزار مدل های مختلفی از تاپر و تزئینات خاص بر روی کیک صورت می گیره. روش بعدی نیز یکی از انواع جدید تزیین کیکه که در اون، تصویر توسط رنگ‌های خوراکی بر روی کاغذ برنج چاپ شده و سپس این کاغذ خوراکی بر روی کیک قرار می‌گیره.

جشن روز معلم بهانه‌ ایه برای قدردانی از زحمات معلمین و کیک روز معلم هم با وجود تمام سادگیش یکی از محبوب‌ترین کیک هایی که شما به راحتی می‌تونین معلم خودتون رو هیجان زده کنین و روز بیاد ماندنی رو براش رقم بزنین.

از سوی سازمان یونسکو،5 اکتبر روز جهانی معلم نامگذاری شده.بیش از 100 کشور جهان، از جمله در کشور عزیزمان ایران، در جریان تصمیم‌گیری برای نامگذاری روز جهانی معلم حضور داشتن و هدف شان هم  توجه بیشتر نسبت به وضعیت معاش معلمان و کیفیت تدریس بوده
.همه ساله و در چنین روزی در کشورهای مختلف جهان از مقام و نقش معلم در جامعه تجلیل میشه.

روز 12 اردیبهشت در تقویم کشور ما، روز معلم نامگذاری شده. پس از پیروزی انقلاب و شهادت استاد مطهری ،معلم نمونه در سال 58 ، این روز به عنوان روز معلم نامگذاری شد.

ما هم نمونه کیک هایی در خصوص روز معلم داریم که میتونید برا روز معلم سفارش بدید فقط از دو روز قبل سفارشتون و ثبت کنید.

کیک معلم

کیک جشن الفبا

 

گفتگو آنلاین در واتس آپ
تماس: ٠٩١٧٢١٥٤٠٠٦